מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    בחירת מטבח נכונה

    מטבחים כפריים פרובנס

    יוקרתם של מטבחים כפריים פרובנס עלתה מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כי יותר ויותר בתים בישראל בוחרים להתהדר בהם. מטבחי פרובנס נקראים על שם חבל ארץ ייחודי בצרפת בשם פרובנס, שם החיים הינם שלווים ורגועים, נעימים ונוחים ואלו הן גם התחושות שמטבחים מסוג זה באים להעביר. מטבחי פרובנס משדרים מראה חמים ונעים, משפחתי ומקרב ואין ספק כי אלו הן תחושות נעימות מאוד. לבחירת המטבח הנכון בעבורכם צרו קשר עוד היום עם סטודיו מוסקט והצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

    למה לבחור מטבחים כפריים פרובנס?

    עיצוב המטבח אינו פעולה פשוטה כיוון שכיום ניתן למצוא מספר לא מבוטל של דגמים, צורות וצבעים אשר בקלות יכולים להסיח את דעתנו. אם אתם מחפשים אחר מטבח שיישאר לכם לאורך זמן, אין ספק כי מטבח פרובנס הוא הנכון ביותר עבורכם וזאת מהסיבות הבאות:

    • איכות- במטבחים מסוג זה עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר החל מהעץ הכבד והמיוחד בו נבנה המטבח ועד לסוג התאורה הנבחרת. מדובר במטבח יוקרתי ואיכותי מאוד.
    • מראה- כאשר אנו מעצבים את הבית שלנו, אנו רוצים שהוא יהיה שונה ומיוחד. עיצוב המטבח היא דרך לייחד את מראה הבית. בניגוד למטבחים המודרניים אותם ניתן למצוא כיום במרבית הבתים, מטבחי פרובנס עדיין נחשבים למיוחדים ושונים מעט בנוף.
    • אווירה- האווירה בבית לא פחות חשובה כאשר אנו מתחילים התהליך עיצוב. במידה והמשפחתיות חשובה לכם ואתם אנשים חמים ואוהבים מטבחי פרובנס הם בדיוק עבורכם.

    בחירת מטבח נכונה

    מעל לכל, בכדי לבחור את המטבח הנכון עבורכם, חשוב תחילה להבין מהם הצרכים העיקריים שלכם ומה אתם רוצים שהמטבח שכם יכיל. ישנה חשיבות גדולה לא רק למראה אלא גם לאיכות החומרים, לשטח העבודה ולמקומות האחסון. תיאום ציפיות עם עצמכם יעזור לכם להתקדם לשלב הבא והוא תכנון המטבח עצמו. במידה ואתם עדיין חשים אבודים הצוות של סטודיו מוסקט ישמח להיות לכם לעזר ולכוון אתכם החל מהשלבים הראשוניים של תכנון המטבח ועד לשלב הרכבתו בפועל. המעצבים שלנו הינם מהטובים בארץ והם יוכלו לעצב עבורכם כל חלום וכמובן גם להגשים אותו בפועל.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      יש להשקיע מחשבה רבה בעיצוב המטבח שלכם

      מטבח מודרני כפרי מטבח מודרני כפרי הפך להיות במרוצת השנים מאוד פופולרי בישראל. החמימות ותחושת המשפחתיות מושכים ישראלים רבים ולכן הבחירה בו רק הולכת וגדלה מידי שנה. למטבח מסוג זה מספר אלמנטים בולטים וייחודיים ביניהם צורת...

      להמשך קריאה >
      על מה חושבים כשיוצרים מטבח?

      מטבח יוקרתי חולמים על מטבח יוקרתי? אחד ממקומות הבילוי המועדפים בכל בית. המטבח שלנו משרה על כל מי שנכנס אליו אווירה קסומה ומיקס של טעמים, ניחוחות ורוגע מופתי. עיצוב המטבח הוא אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר...

      להמשך קריאה >
      מטבח אנגלי

      המטבח האנגלי מאופיין בשימוש רב בעץ וביכולת של המעצב לשחק בין שני עולמות עיצוב מנוגדים – העיצוב הכפרי והעיצוב המודרני ולעיתים אף לחבר בניהם ולייצר הרמוניה עיצובית. מטבח אנגלי המיוצר בעיצוב מודרני הנו מטבח בעל קווים...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים