מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    המטבח הוא החלל האהוב ביותר בבית

    מטבחי פורמייקה מעוצבים

    פעמים רבות כאשר אנו חושבים על מטבחי פורמייקה מעוצבים, האסוציאציה הראשונה שעולה לנו בראש אינה חיובית. אכן בעבר הפורמייקה נחשבה לחומר זול ולא איכותי אך במהלך השנים עם התקדמות הטכנולוגיה וההתפתחות של העולם נעשה שינוי של ממש גם בתחום חומרי הגלם והפורמייקה הפכה מחומר גלם לא איכותי למלכת החומרים. כיום מטבח עשוי פורמייקה הינו אחד מסוגי המטבחים הנבחרים והאהובים ביותר. בסטודיו מוסקט תמצאו מספר רב של דגמים מסוג זה וכן מסוגים אחרים.

    דוגמאות של מטבחי פורמייקה מעוצבים

    הייחודיות הגדולה ביותר של מטבחי פורמייקה היא האפשרות ליצור מהחומר כל מטבח שעולה על רוחכם. בין האפשרויות העומדות לפניכם תמצאו:

    • דמוי עץ- הפורמייקה יכולה לדמות עץ באופן מדויק מאוד. תוכלו לעצב את כל ארונות המטבח שלכם בדגם דמוי עץ ובכך להשוות להם מראה כפרי אך במחיר נוח וזול יותר שיתאים לכיס הפרטי שלכם.
    • הדפסים- במידה ואתם מחפשים אחר מטבח ייחודי, הדפסים דיגיטליים הם לא ספק התשובה עבורכם. על גבי הפורמייקה תוכלו להדפיס מגוון רחב של הדפסים מיוחדים בכל צורה, גוון או צבע שתרצו.
    • צבע אחיד- רבים מאתנו אינם מסתפקים במטבח לבן או שמנת ומחפשים אחר משהו בולט ודומיננטי יותר. את הפורמייקה ניתן לצבוע בכל צבע שרק תרצו. כמו כן, ניתן לבחור בין גימור מט לבין גימור מבריק אשר משפיע רבות על מראה המטבח. מדובר בתהליך פשוט, שישנה לכם לגמרי את התוצאה הסופית.

    מטבח לכל בית

    אם יש חדר שאנו אוהבים להיכנס אליו בבית הוא ללא ספק המטבח. בכדי לעצב בדיוק את המטבח שנכון עבורנו חשוב תחילה שנשים דגש על מהם הצרכים העיקריים שלנו ומה אנו רוצים שיהיה בו, מהו המראה שמושך אותנו וכמובן מהו התקציב העומד לרשותנו בכדי לבנות מטבח חדש. בסטודיו מוסקט אנו נשכלל את כל הנתונים איתם אתם מגיעים ונעזור לכם לבנות את המטבח הטוב ביותר תמורת התקציב העומד לרשותכם. הצוות שלנו הינו איכותי, אמין ומסור ובעל ידע והיכרות של שנים רבות עם התחום. בעזרת ותק לא מבוטל נוכל לבנות גם עבורכם את המטבח עליו חלמתם במחיר אליו אתם שואפים.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      מטבח פורמייקה

      מטבחי פורמייקה – ליהנות מכל העולמות עיצוב מטבח יכול להיחשב עסק יקר, מטבחי פורמייקה מאפשרים ליהנות ממטבח חדש מעוצב, קלאסי ויעיל במחיר משתלם. למטבח פורמייקה יתרונות רבים: ניתן לבחור עיצוב מט או מבריק למטבח הפורמייקה שלכם...

      להמשך קריאה >
      מזנונים

      מזנונים מעוצבים בהתאמה אישית חדר האורחים שלנו (הסלון) הפך מזמן להיות החדר המרכזי של הבית, בו מתקיימות רוב הפעילויות של המשפחה במהלך היום. תכנון מזנונים כבסיס לפינת המשפחה, או כאלמנט מרכזי בחדר האורחים דורש מחשבה, המתייחסת ראשית...

      להמשך קריאה >
      בחירת מטבח אינה נושא פשוט

      מטבח כפרי שמנת מטבח כפרי שמנת הוא מטבח עבור אנשים אשר מצד אחד אוהבים מאוד מטבח פרקטי אך מצד שני מחפשים אחר מטבח בעל מראה ייחודי ואטרקטיבי. עם השנים את מקומו של המטבח המודרני תפס המטבח...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים