מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    יש להשקיע מחשבה רבה בעיצוב המטבח שלכם

    מטבח מודרני כפרי

    מטבח מודרני כפרי הפך להיות במרוצת השנים מאוד פופולרי בישראל. החמימות ותחושת המשפחתיות מושכים ישראלים רבים ולכן הבחירה בו רק הולכת וגדלה מידי שנה. למטבח מסוג זה מספר אלמנטים בולטים וייחודיים ביניהם צורת העיצוב הייחודית רק לו, סוגי העץ בהם נעשה שימוש וכמובן הצבעים הנעימים והרכים. בסטודיו מוסקט תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מטבחים מודרניים לצד מטבחים כפריים.

    הייחודיות של מטבח מודרני כפרי

    לכל סוג מטבח ישנו קו עיצובי משלו ואלמנטים המיוחדים רק לו. כך גם במטבחים מודרניים כפריים ניתן למצוא כמה נקודות בולטות במיוחד:

    • שימוש בעץ- בעוד מטבחים אחרים עושים כיום שימוש נרחב במגוון חומרים, המטבח הכפרי עושה שימוש בעיקר בעץ על כל סוגיו. מדובר בעץ מסיבי הבולט לעין ולמעשה מדגיש יותר את האווירה הייחודית של המטבח.
    • תאורה- במטבחים כפריים אנו רואים כי האלמנטים הטבעיים בולטים מאוד לעין, כך גם לגבי תאורה. מדובר בתאורה חמה וטבעית ולכן המטבח יהיה משופע בחלונות. במקרים בהם לא ניתן להוסיף חלונות רבים יעשה שימוש בתאורה מלאכותית.
    • צבעים- הצבעים אותם ניתן למצוא במטבח מסוג זה לרוב יהיו חמים, נעימים ומזמינים אשר יהפכו את המטבח למעין חממה קטנה שנעים לשהות בה. הצבעים מוסיפים לתחושת המשפחתיות והם יוצרים מעין ניגודיות מעניינת עם העץ. לרוב יהיה מדובר בצבעי פסטל רכים, לבן וקרם על כל גווניו, חם ועוד.

    הוספת מטבח מודרני לבית

    החלק המרגש ביותר בעיצוב של כל בית הוא ללא ספק עיצוב המטבח. המטבח הוא חדר דומיננטי מאוד בבית ואנו מוצאים את עצמנו מבלים בו לא מעט. בכדי להפוך את המטבח העתידי למטבח החלומות שלנו חשוב מאוד להבין תחילה מה בדיוק אנו רוצים ומחפשים. במידה ואתם מרגישים מבולבלים תוכלו לפנות לאיש מקצוע שיסייע לכם ויכוון אתכם נכונה. בסטודיו מוסקט תמצאו את מיטב אנשי המקצוע והמעצבים הקיימים בשוק כך שתוכלו להרגיש כי אתם נמצאים בידיים בטוחות. עם ניסיון של מעל 40 שנים בעיצוב מטבחים מובטח לכם שתקבלו את התוצאה הטובה, האיכותית וכמובן גם המשתלמת ביותר. כל שעליכם לעשות הוא להגיע למקום והצוות ישמח ללוות אתכם לאורך התהליך.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      מטבח פרובנס

      מטבח פרובנס - ייחודי מטבח פרובנס מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים בלבד, כאשר העץ הוא השליט הבלתי מעורער בממלכת העיצוב. בדרך כלל מדובר במטבח מרווח, אשר מכיל ארונות רבים ומשטחי עץ מאסיביים הממלאים את החלל ומעניקים לו...

      להמשך קריאה >
      מטבחים כפריים

      מטבחים כפריים – הכפר מגיע אל העיר יושבים במטבח שלכם וחולמים על אווירה כפרית, ציוץ ציפורים והרבה שקט ושלווה? אתם מוזמנים לגלות כיצד בחירה בעיצוב מטבחים כפריים יכולה לשדרג את החוויה הקולינרית שלכם, גם אם אתם...

      להמשך קריאה >
      לקוחות מספרים

      אז תשמעו מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו אנחנו חושבים שאת ההיכרות הטובה ביותר איתנו תוכלו לעשות באמצעות הווידאו הבא: מאשה ואריה גת החליטו לשפץ את כל הבית וחיפשו אומן שידע לתת להם את המענה לכל עבודות...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים