מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    מטבח הוא חלק דומיננטי וחשוב להשקיע בו

    מטבח בסגנון פרובנס

    אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בשני האחרונות בעולם העיצוב הוא ללא ספק מטבח בסגנון פרובנס. מטבח מסוג זה הוא מטבח אשר מעוצב באופן כפרי. הוא נעים ומזמין ובעל מראה אטרקטיבי במיוחד. הוא בעל נוכחות חזקה וניתן למצוא בו שימוש רב במגוון רחב של סוגי עץ, ריהוט כבד ופרזולים דומיננטיים הבולטים לעין. מטבח מסוג זה מתאים לסגנון מסוים של בתים המחפשים אחר המראה העתיק יותר. בסטודיו מוסקט תמצאו מגוון רחב של מטבחים בסגנון פרובנס וכן במגוון סגנונות אחרים.

    היתרונות של מטבח בסגנון פרובנס

    פרובנס הוא חבל ארץ בצרפת אשר ידוע כמקום תיירותי ונעים, נינוח ורגוע וזוהי גם התחושה אותה משדר מטבח בסגנון פרובנס. הוא בעל מראה מעט עתיק ומזמין ומשדר משפחתיות וחמימות. למטבח מסוג זה יתרונות רבים ביניהם:

    • מראה- אין ספק כי אם אתם מחפשים אחר מטבח בעל מראה אטרקטיבי וייחודי מטבח פרובנס הוא המטבח עבורכם. עם מראה כפרי פשוט מצד אחד אך אלגנטי מאוד מצד שני המטבח שלכם יגרוף מספר לא מבוטל של מחמאות.
    • פרקטיות- כאשר אנו חושבים על מטבח אנו מבקשים שהוא יהיה פרקטי, שנוכל לעבוד בו. מטבחי פרובנס עשויים ממיטב החומרים ומספקים משטחי עבודה גדולים ורחבים עליהם ניתן לעבוד ללא כל קושי.
    • מרחב- מטבחי הפרובנס מעוצבים בצורה המשדרת חופש ומרחב בדיוק כמו בפרובנס אשר בצרפת. לרוב במרכז המטבח יהיה גם אי אשר יספק מקום נוסף לשבת בו.

    הבחירה במטבח פרובנס

    המטבח הוא החלק העיקרי בו נשים רבות בוחרות להשקיע. הוא חלק דומיננטי בבית ולכן כאשר אנו חושבים על בחירת המטבח הנכונה לרוב נחשוב על מטבח אשר יספק גם מקום עבודה נוח ונעים לשהות בו וגם שיהיה בעל מראה מושך ומזמין. מטבחי פרובנס ללא ספק עונים על כל הדרישות הללו. במידה ומטבח מעין זה כבש את ליבכם סטודיו מוסקט מזמין אתכם לעצב בדיוק את מטבח החלומות שלכם. הסטודיו עובד עם מיטב המעצבים אשר יעשו הכול בכדי להגשים לכם את החלום ולעצב עבורכם את המטבח שיענה על כל הדרישות שלכם באופן מדויק לשביעות רצונכם.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      חדרי שינה

      חדרי שינה בעיצוב אישי חדרי שינה הם הפינה הנעימה והנוחה שלנו בבית, מקום בו אנחנו אמורים להרגיש הכי טוב בעולם. בכתבה שלפנינו נסביר איך מעצבים חדרי שינה נוחים כדי שהשינה תהיה באמת עם הרבה טעם. חדרי שינה...

      להמשך קריאה >
      פתרונות אחסון למטבח

      דוגמאות לפתרונות אחסון למטבח במוסקט מטבחים תמצאו מגוון אדיר של פתרונות אחסון למטבח ממיטב החברות בישראל. אנחנו מתמחים בניצול של 100% מהמקום ולא משאירים שום חלק בבניית המטבח ללא שימוש וללא מטרה. אנו במוסקט מטבחים, עובדים עם מיטב...

      להמשך קריאה >
      מטבחים מודרניים

      מטבחים מודרניים עם אי – קלאסיקה מודרנית בבית חולמים על מטבח שיש בו הכל? מטבחים מודרניים מסוגלים להגשים! מטבחים מודרניים מאופיינים באי הנמצא בהם ומאפשר שטח אחסון, מקום ישיבה ומשטח עבודה – במקום אחד. המטבח המודרני הוא...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים