מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    על מה חושבים כשיוצרים מטבח?

    מטבח יוקרתי

    חולמים על מטבח יוקרתי? אחד ממקומות הבילוי המועדפים בכל בית. המטבח שלנו משרה על כל מי שנכנס אליו אווירה קסומה ומיקס של טעמים, ניחוחות ורוגע מופתי. עיצוב המטבח הוא אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר עבור לקוחות שרוכשים דירות חדשות, והם דואגים לעצב אותם באופן שיעניק לבית את האווירה הספציפית והמיוחדת שהם רוצים להשרות עליו. צריך לחשוב על כל הפרמטרים הקובעים את הייחודיות של המטבח – הגודל, הרהיטים, חלל העבודה, ארונות המטבח ועוד. אם אתם מעוניינים לעצב את המטבח שלכם בצורה יוקרתית ואיכותית, אז רק דרך מוסקט – מטבחים וריהוט לבית בסגנון אלגנטי.

    מטבח יוקרתי – על מה חושבים כשיוצרים

    • חלל העבודה – חלל העבודה הוא למעשה האזור בו אתם תעמדו ותעבדו במטבח. בתוך מטבח יוקרתי, תארו לעצמכם איך אתם הולכים להסתובב בו, להכין בו אוכל, להתענג על המטעמים שאתם מכינים וכמובן במידה ואתם אוכלים שם בפינת האוכל המעוצבת שלכם איך תשבו.
    • ארונות המטבח – ארונות המטבח הם אבן היסוד של המטבח ומה שהופך אותו לכזה. תוכלו לבחור מבין מגוון של סגנונות, צבעים ועיצובים מיוחדים לארונות מטבח, גודל של כל ארון, ידיות מעוצבות ועוד.
    • ברזים – אם פעם הברזים היו מסורבלים עם שתי ידיות סיבוב לחמים וקרים, הרי היום שזה עולם ומלואו. תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי ברזים מעוצבים ויוקרתיים מחומרים איכותיים ויציבים.
    • שיש – על השיש אתם תעבדו – תחתכו, תארגנו, תכינו את האוכל האהוב עליכם. חשוב לבחור בשיש עמיד שאינו נסדק במגע עם חומרים חמים מדי. יש מגוון של חומרים איתם תוכלו לעצב את השיש, סוגי אבן יוקרתית שתשתלב יפה עם הקירות והארונות.

    עיצוב למטבח ולבית זה אנחנו

    עיצוב של מטבחים יוקרתיים מעולם לא היה עסק קרוב יותר ממה שזה עכשיו. למעשה עכשיו יותר מתמיד תוכלו לפנק את המשפחה שלכם עם מטבח יפהפה וישרה את האווירה שתמיד חלמתם שתהיה בין חללי הבית. חברת מוסקט נרתמת למשימה אצלכם בבית ותכניס את כל הקסם, המקצועיות והניסיון שהמעצבים, הנגרים והאדריכלים שלה יכולים לתת. התקשרו היום וגם אתם תוכלו להנות ממטבח מודרני כפרי בעיצוב חדיש, יוקרתי ואיכותי.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      מודרנה זה הקלאסי שלנו

      מטבח מודרני מעוניינים לבנות מטבח מודרני? יש לעיצוב המודרניזציה פנים רבות. אין שום מטבח אחד שדומה למטבח שני, וככל שהנגרייה ממנה הזמנתם את שירותי בניית המטבח טובה ואיכותית יותר, כך המטבח המודרני שלכם יסוגנן בצורה שלא...

      להמשך קריאה >
      מטבח אנגלי

      המטבח האנגלי מאופיין בשימוש רב בעץ וביכולת של המעצב לשחק בין שני עולמות עיצוב מנוגדים – העיצוב הכפרי והעיצוב המודרני ולעיתים אף לחבר בניהם ולייצר הרמוניה עיצובית. מטבח אנגלי המיוצר בעיצוב מודרני הנו מטבח בעל קווים...

      להמשך קריאה >
      הפריט המושלם לעיצוב המטבח

      מטבחים מודרניים עם אי לאחרונה ניתן לראות כי מטבחים מודרניים עם אי הפכו למבוקשים מאוד. למטבח המודרני יתרונות רבים כאשר הבולט שבהם הוא הקו העיצובי הנקי שלו אשר מתאים לכל חלל בית באשר הוא. גם לתוספת...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים