מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    העיצוב המושלם למטבח שלכם

    מטבחי פורמייקה במבצע

    חושבים להכניס לבית קצת צבע וגוון חדשים לחיים?  מטבחי פורמייקה במבצע עכשיו יכולים להיות אצלכם בבית! העיצוב והסגנון של הפורמייקה זה למעשה הדבר הבא של תחום העיצוב בישראל. כל מי שאי פעם רכש בית חדש או עשה שיפוץ רציני יודע עד כמה תכנון, עיצוב ובנייה של מטבח זה עסק מורכב ויקר למדי. החומרים, העבודה, הרעש והלכלוך גובים מחיר גדול למדי. אי לכך ייתכן ותרצו לבנות מטבח איכותי אך זול באופן יחסי למטבחי יוקרה אחרים, מבלי להחסיר מאומה מהאיכות והפונקציונליות. נגריית מוסקט, נגריית בוטיק לתכנון, בנייה ועיצוב של מטבחים איכותיים בישראל, תשמח לעצב את הפרויקט המושלם הבא במטבח שלכם.

    למה לבחור מטבחי פורמייקה במבצע

    • קודם כל לפני שחושבים על תכנון של מטבחי פורמייקה במבצע תרצו לשאול אותנו מה זה פורמייקה ומהן היתרונות שלו? הפורמייקה זה למעשה נייר דחוס ביותר שמורכב מכמה שכבות. הוא נחשב בעיני אדריכלים רבים לחומר יעיל ביותר עבור עיצוב מטבחים ורהיטים בבית למרות מחיר הייצור הזול שלו.
    • העיצוב והסגנון שלו יכולים להגיע מט או בהברקה מיוחדת על פי דרישת הלקוחות. כלומר, בשל הקלות של החומר ניתן "לשחק" ולעצב אותו כראות עינינו ולהגיע לגימור מופלא בעל מראה יוקרתי.
    • בגדול, ישנם שני סגנונות של עיצוב מטבחי פורמייקה – סגנון מט או סגנון מבריק.
    • הסגנון מט מתאים יותר למי שמעוניין במטבח נוסח אלגנטי, פשוט, מסורתי ויותר כפרי. אפשר לשלב בתוך הקונסטרוקציה אביזרי אלומיניום ועץ ברחבי המטבח.
    • מי שרוצה עיצוב יותר עכשווי ומודרני, ייתכן וישקול לבחור סגנון מבריק. העיצוב החד והבוהק של סגנון זה משתלב נהדר בקרב חוגים צעירים יותר המעוניינים בפחות גנדרנות בעיצוב, יותר תכליתיות וקווים נקיים ובורקים.
    • לא משנה באיזה סגנון תבחרו, מט או מבריק, חשוב שתקבלו את השירות הטוב ביותר מאתנו.

    תכנון המטבח נעשה על ידי מומחים

    אנו בנגריית הבוטיק מוסקט נעשה הכל על מנת לבנות לכם את המטבח שתמיד רציתם. בנגרייה שלנו אנו מעסיקים את האדריכלים, המתכננים והנגרים הטובים ביותר עם האהבה החזקה ביותר לתחום. הצטרפו לרשימת הלקוחות הארוכה והמרשימה שלנו ואנחנו נדאג שתצאו מרוצים ותכנסו למטבח החלומי שאתם מדמיינים. אם אתם חולמים על מטבח כפרי שמנת – הגעתם למקום הנכון, צרו איתנו קשר בהקדם!

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      אתם לא חייבים לבחור מטבח מתוך קטלוג

      מטבח בסגנון כפרי מחפשים מטבח בסגנון כפרי? בסטודיו מוסקט תוכלו למצוא בדיוק מטבחים מסוג זה ועוד רבים נוספים. המטבח הכפרי הינו מטבח בעל מראה שונה וייחודי אשר אינו תורם את הקו המודרני ששלט שנים רבות בארצנו...

      להמשך קריאה >
      מטבח פרובנס

      מטבח פרובנס - ייחודי מטבח פרובנס מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים בלבד, כאשר העץ הוא השליט הבלתי מעורער בממלכת העיצוב. בדרך כלל מדובר במטבח מרווח, אשר מכיל ארונות רבים ומשטחי עץ מאסיביים הממלאים את החלל ומעניקים לו...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים