מעוניינים במטבח חדש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם באופן מיידי

    מודרנה זה הקלאסי שלנו

    מטבח מודרני

    מעוניינים לבנות מטבח מודרני? יש לעיצוב המודרניזציה פנים רבות. אין שום מטבח אחד שדומה למטבח שני, וככל שהנגרייה ממנה הזמנתם את שירותי בניית המטבח טובה ואיכותית יותר, כך המטבח המודרני שלכם יסוגנן בצורה שלא תהיה דומה לו. כלומר, יחיד במינו. המטבח הוא המקום האהוב ביותר בבית לרבים מאיתנו. תדמיינו איך אתם רוצים שהוא ייראה בזמן שאתם מכינים את ארוחות הבוקר, הערב או סתם להיכנס אליו כשבא לכם לנשנש משהו. דרך מטבחי נגריית מוסקט תוכלו להזמין את המטבחים המודרניים היוקרתיים והאיכותיים ביותר במחירים שווים ביותר.

    איך בונים מטבח מודרני

    • לחשוב על החלל – תכנון חלל העבודה בו תכינו את האוכל חשוב ביותר. הכל תלוי כמובן בגודל הבית שלכם והמקום המיועד להנחת אבן הפינה למטבח. איפה כל דבר יהיה ממוקם? איפה יהיו הכיורים והארונות ביחס למקרר? האם יהיה אי במרכז או שתעדיפו לשמור חלל רחב? כל זאת ועוד תוכלו להתייעץ עם האדריכלי הבנייה של מטבחי מוסקט.
    • לחשוב על הקירות – עיצוב הקירות יכול להיות עם אריחים, ציפויי עץ, צביעה או כל סגנון אחר שעולה על דעתכם. חשוב לראות את התמונה המלאה ולדמיין איזו אווירה אתם רוצים להשרות באמצעות הקירות. לא כל פתרון מתאים לכל סגנון עיצובי שאתם רואים אצל השכנים. תחשבו טוב טוב מה יכול להתאים לכם.
    • לחשוב על הארונות – לארונות המטבח יש המון פרטים שהייתם רוצים לתת דין וחשבון – בחירה מבין מגוון סוגים של ארונות מטבח מודרני, הגודל של הדלתות שלהם, עיצוב הידיות שלהם, החלל הפנימי ועוד.
    • לחשוב על הרהיטים – אילו עוד רהיטים אתם רואים בעיני רוחכם שיוכלו להכניס למרחב של המטבח? האם תרצו להכניס את חדר האוכל בפנים? מקום למכונת קפה? מקום להנחת כלים מסוימים? תחשבו על הכל.

    אם אתם מעוניינים לבנות מטבח איכותי וחלומי במחירים נוחים ביותר, תבחרו רק בנגריית מוסקט. לאנשי המקצוע והצוות של חברת מוסקט יש ידע רב שנים בתחום, אהבה אין קץ למקצוע ועבודה בשטח וניסיון רב שנים בעיצוב מטבחים שונים בקרב לקוחות רבים. רוצים גם אצלכם? התקשרו עוד היום והבטיחו לכם את המטבח שאתם תמיד חלמתם עליו. אם החלום שלכם הוא מטבח כפרי אנחנו בהחלט הכתובת.

    במטבחי מוסקט אנחנו דוגלים:

    מענה אנושי וזמין
    עיצוב חדשני
    חומרים גלם איכותיים
    עמידה בזמנים
    שירות ללא תחרות

    מעוניינים להתחדש במטבח חדש?

    אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
    מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      העיצוב המושלם למטבח שלכם

      מטבחי פורמייקה במבצע חושבים להכניס לבית קצת צבע וגוון חדשים לחיים?  מטבחי פורמייקה במבצע עכשיו יכולים להיות אצלכם בבית! העיצוב והסגנון של הפורמייקה זה למעשה הדבר הבא של תחום העיצוב בישראל. כל מי שאי פעם רכש...

      להמשך קריאה >
      על מה חושבים כשיוצרים מטבח?

      מטבח יוקרתי חולמים על מטבח יוקרתי? אחד ממקומות הבילוי המועדפים בכל בית. המטבח שלנו משרה על כל מי שנכנס אליו אווירה קסומה ומיקס של טעמים, ניחוחות ורוגע מופתי. עיצוב המטבח הוא אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר...

      להמשך קריאה >

      מעוניינים לקבוע פגישת יעוץ ולהתרשם?

      אצלנו תמצאו מבחר רחב של מטבחים בעיצוב חדשני.
      מעוניינים במטבח חדש? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם!

        בית תוכנה לקידום אתרים